dagensfrågor

Dagens frågor:

vilken låt e det?
Svar: För er som inte fattar vad de är för låt jag menar, så får ni rulla ner & kolla. orkar inte lägga upp det igen. Men iaf så vet jag inte vad det är för låt. Jag hitta den på youtube. Men du får tycka på låten så kommer du till youtube & kan se vad låten heter! ;).
Ja, jag suger på att förklara

gillar din kamera som du har på din header :) den va as nice. vart köpte du den ?! :) <3
svar: Min kamera köpte jag på expert i mjöby. Den är helt okej tycker jag, ´kanske inte spciellt bra om du ska ta "närbilder", men eftersom jag inte gör de så räcker det med denna kamera. :).

Hoppas ni är nöjda med svaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0