dagen :)

Hej.
Jag måste ersänna. Denna dagen har nog varit den bästa dagen på riktigt länge, Det börja med att gå upp fixa sig & sen dra till skolan,. När vi börja fixa inför talang, fia instrument & alla sånna saker. Sen blev det att börja, hhihihii, alla var skit duktiga. sen när det var "pause" så hade sexorna Let's dance" som alla fick kolla på, jag & sofia var lillie & sussi xd.
Sen förtsatte allt & allt vara bara kul. Sen var det dagsför mat när vi hade fixat allt, & efter maten fick vi reda på klasserna inför sjuan. Klassen är fett bäst. Skriver där nere vilka det är sen..
Iaf så kolla vi på "naked mile" (american pie), & käka godis & popcorn i slutet, men jag & sofia tröttna på filme så vi skulle spela kort. men inga kort va "jämna" eller lika många i. Vet ifan vad man ska säga med skit samma. Så sofia börja "pimmrappa" så jag typ börja asgarva så vi typ blev kissnöriga (a)-
Sen Hade vi tid till att spela trummor & gitarr jag och sofia, haha så hon & jag dampa loss nere i "reprummet". spela som fan & skrek & höll på. Sen var de dags att sluta. haha, så jag gick hem & skulle öppna balkong dörren när zindy kizzen springer ut, & kommer ut. så jag var tvungen att ta en stege ^^.

Här är bild / klassen

Klass 7.
Al-Rubaye, Maryam
Andersson Adam
Björk Matilda
Jakob Bremer
frid viktor
fröjd gabriella
harrysson amelia
hoppstadius Patricia
Jonsson sofia
Karlsson Felix
CArlsson Pauline
Carlsson Wilhem
Lindqvist Axelia
Lundgren Moa
Lundqvist Moa
Mård axel
Nilsson ebba
Olejua Hedell Martin
Pettersson Maja
Sehlstedt Filip
Staaf David
Sundelius Julia
Thiberg Matilda

Kommentarer
Postat av: maja

WEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIII :D

2010-04-01 @ 23:34:07
URL: http://majaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0