Coin world (a)

hej.
Nu sitter jag & sofia i min säng & ska spela coin world. Hahah, ladda ner de förut. typ ett gratis spel som jag nörda när jag va skit liten. De är skit kul. hihi (a).

Idag så typ har jag vart med Jonna & sofia efterkvällsmaten. De kom hem till mig när jag var ute med danne ibilen. Så ja käka & sen gick vi ut. Då yra vi. Sn typ drog vi hem till Erik, & jonna tatta en kepa :p.
När vi gick hem så kom de några i en bil. & typ bara " tja mår ni bra eller hur är de" & sofia bara "bra(y)" haha. så kommer någon ut ur bilen & bara" du är dannegårs syrra va?".  o ja bara " haha ja" , så han bara "aa, de ser man på håll de": hahaha :)

När vi kom hem va diana & Linn uppe, så spela lite spel med de. & nu har de lagt sig. så nu ska jag & sofia spela :) puss


Jag & sofia. 07 :p.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0