snart sovdags. vem blir inte trött av mina vänner? :D

filmen var lika bra även fast jag sätt den 107 ggr i mitt liv, inte för att jag räknar, mej ändå :D
filmen är ju så underbar, & jag älskarn! så sjukt mke värld att se asså :*
nu ska jag snart sova tror jag, är mke trött efter en dag i linköping i klackskor & efter en dag ute hela kvällen men vanliga skor, haha, visst är jag bra? :D
jag är iaf jätte trött som jag skrev & ska nog därför gå in på facebook, & sen gå & kissa& borta tänderna :)

vi hörs imorgon bitti senare idag :D (klockan ärju faktiskt snart 10 över 1)
snart man är :D

/ebba♥


va söt du är du är underbar, skulle göra vad som helst för att få lära känna dej, för du är underbaaaaaar! /;-]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0