nu ska jag sova!

nu har jag pluggat lite på engelskan!
emilie & sofia ringde förut & jag gick ut med dom en stund.
hade ju inte tid, skulle ju plugga så jag drog hem efter ett tag!
så de blev färdigtpluggat & kolla på bonne söker frugan med pappii!
nu messar jag med den "cpeigaste" andrea!.
haha, hon är för goer. :D
nu ska jag svara på hennes sms där de stog: ska duscha, straxt social igen :D. pussss love you<3
hihi, ho är ju för söt asså, haha. + att jag blev nöörd i svenska hollywood fruar förut!
kolla fan imej på 4 avsnitt på tv3.se (a)
hihi. nu ringde sofia med.
ska snacka med henne en stund!
ojdå, där la vi på..
nu ska jag kolla bloggen.
pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0