nu ska jag sova. sjukt mke trött!

mhm!
nu ska jag sova. jag som skulle lägga mej tidigt idag. hahah, jag är konstig!
hihi, men nu ska jag ta & lägga Mej på sanning, blir hela tin att jag säger att jag ska lägga mej så jag pallar upp imorgon, men nej, jag kommer vara rätt död tror jag, men ska jú inte med på öppethus saken i mjölby , pallar inte de, :D
goonatt ♥
/ebba

ses imorgon. (a)




ajuste,
tack för eftermiddag/kvällen emma, andra & enstund idaa!
ni betyder massa för mej.!<3
& ida, hahah, förlåt för att jag tog sönder eran dusch :D
& andrea förlåt för att jag gjorde något med dina låtar på din mobil :D
& emma förlåt för att du är förjävligt gooo i huvet! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0