nu ska jag snart sova, jag känner mej lite seg, kanske snart sjuk, svininfulensan, nejnej, så ska vi inte tänka :'o

gud, jag är ganska trött om kvällarna. & de tycker jag är bra, speciellt när de är skola nästa dag & jag är som död på morgonen, klockan är ju bara halv 10, så nu ska jag kolla på ett program på datan, som håller på i ungefär 30 min. så klockan tio kan jag släcka, & sova, sköntskönt de, känner mej lite piggare om dagarna om jag får sova lite, eftersom jag somna ganska sen igår, klockan var nog halv 12 så var jag riktigt trött imorse. haha, men bästa att jag fixar de jag ska göra nu, ett gonatt från en osminkad & färdig införkvällen ebba ;D, puss/ebba

snart är jag sjuk med, ont i halsen, snorig & känner mej bara blää. lite hängig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0