nu ska jag snart sova, ebba är trött!

jag är jätte seg, jätte sur, jätte trött. jätte sur & jätte trött, jag behöve rnog sova tror jag ,
nu ska jag bara sminka av mej, se ett avsnitt av riverside, sen ska jag lägga mej & sova,
jag har faktiskt laggt fram kläder tills imorgon,. så de är bara att gå upp & sminka sej.
sen kläpå sej. äta trukost & sen gå till skolan, + att jag är lite seg.
jag bestämmde ju med edvin att han & jag skulle gå upp till skolan tsm imorgon. (till bussen)
så jag måste ju veta så han kommer till grönagrindarna så vi kan gå tsm,
annars missar jag bussen, aja, nu har jag inte tid med denna skit,
gonatt, jag är trött, jag är trött & nu ska jag sova . pusshej & GONAAAAAAATT!

på tal om sova.,
jag hitta den fulaste sängen ni sätt :D
en hamburgesäng.
undra om den är skön att sova i,
säkert lika skön som en vanlig säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0