morgon inlägg!

hejhej,. idag så har jag gjort iårdning mej på riktig kort tycker jag!, fast jag visste ju vad jag skulle ha på mej, då de blir en sånhär dag då de är tisdag=mysbrallor!!!. fast annaars har jag aldrig de så tifigt på veckan, men aja. de får väl helt enkelt bli så. för jag älskar mys byxor! (a).men &så har ja i garocktröja trån bikbok som jag hitta i garderoben, &  sen RÖDA! strumpor, hahahah!:|. fick strumpor av mammi igår för jag  bara tar hennes hela tin!.
så tack mammi!
är är klockan 10 över sju så nu måste jag lägga in detta inlägg. sen ska jag kolla riverside avsnittet från idag, seriöst, jag älskart! fan bättre än andra avenyn. synd bara att de ska vaar så lite hela tin, men aja.

Kolla ner, för där äre bilder! /ebba♥


bilderna blev skabbiiiiiii!
men de får du taaaaaaaaaa!
annars draaaaaaaa :D
den vra braaaaaaaa! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0