LHC-luleå imorgon! :D<3

hejhej fredag idag, & vad betyder dë?
jo för de fösta att skolan var jätte tråkig & detta hände:franska, idrott, engelska, lunch, tyst läs & sen bild sista timmen ;p.
för de andra: fredag=andrea,idaa & emma (a)
för de trejde: får man sova (y'
& för de fjärde kan jag inte svara!
när jag kom hem med bussen satte jag på datan.  gick in på mitt rum, & vetni vad som låg där? :DDf
för de första låg de faktiskt 10 små paket med tuggu min, & 2 stora paket & en lekerol ask. som mammi köpt(A)<3
för de andra så låg de ett kuvär som de stod ebba nilsson på (A)
& DE VAR BILJETTERNA FÖR IMORGON ;:D<3

här får ni bilder på dessa underbara ;D
ebba &muggumin ;D
 :D
(AAAAAAAAAAAA)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0