känner mej bara så sliten!

jag vet inte riktigt hur jag känner. eller jo de vet jag, men allt känns endå så knäppt, jag har fan kännt mej så jävla sjuk i flera dagar nu & har kännt dagen innan att jag ska nog var ahemma i morgon, jag behöver sova ut & bli frisk istället för att känna mej sjuk lite då&då., men sen efter känner jag att de är onödigt att vara hemma. så då går jag till skolan nästa dag. allt känns bara så fel, hela tiden, & så behöver jag hitta på något riktigt kul. för att kanske må lite bättre., de är inte så att jag tycker synd om mej själv,. inte på de sättet så de får ni inte tro, så jag känner är att jag bara är sliten & trött, känner mej sjuk & massa skit bara. de kanske inte syns utanpå, men min kropp jobbar & jobbar, ibland mår jag bara illa,. de är ju fan tjat hela tin, så jag vet inte ritkigt vad jag ska göra för att hitta tillbax till mej själv. för helgerna går ju bara fort,. så där hinner man ju inte lunga ner sej,. för de är ju på helgerna man vill hitta på något kul med vännerna. vara ute & träffa folk. så då har man"inet tid" för att ta de lungt,  de är ju då man ska passa på. men vem tänker så. alla vill ju bara ha kul . man är uppe länge på nätterna, sover länge dagen efter, sen är man sådär sliten. för vem pallar bara sitta hemma en fredagskväll.-
så.. vad ska jag göraa?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0