jag behöver din hjälp!

just nu känner jag att jag behöver eran hjälp med att välja en klänning, känner att jag vill vara i god tid med julklänningen., & har kanske redan valt, jag har hittat några nu på internet & skulle vilja att ni röstar på 1,2 eller 3:an, säg vilken ni tycker, skulle bli glad då (a), japp, jag är nog säker på att de ska bli ngn av dom. den 25 när barnbidreget kommer, då får de bli att åka till linköping & shoppa lite känner jag, de måste jag, klänning, b:h & trosor, japp de är vad som behövs, men ta & rösta vilken ni tycker så får jag helt enkelt ta ngn av dom. jag måste ersänna jag tycker om den med rosetten mke, men alla är ju gör fina ;Dmen jag vet inte riktigt. tack i förhand :D.
Kommentarer
Postat av: Ronja

3

2009-11-01 @ 19:18:00
URL: http://rronjjaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0