jag är så himlans trött. jag måste sova ut, gonatt!

gonatt maybe?
jag är jätte trött & sliten som jag skrev & som ni kanske förstår om ni läste de som står under detta. jag ska lägga mej, & klockan är inte mke, men jag behöver vila,. de känner jag,. för att palla med en skoldag så måste jag få min lilla sömn, så gonatt på er helt enkelt, messa om de är något svarar om jag inte har somnat av matt. skönt med studiedag på onsdag iaf. sova uuuuuuuuuut! snart ramlar jag ihop, jag är så trött, så nu är de bäst att jag sticker, min säng väntar!, för imorgon=måndag som betyder ny vecka, ny dag & nya krafter! så som jag sa. nu är de bäst att jag lägger mej. gonatt svenska folket, & gonatt änglarna.
/ebba♥


som en varm & stilla tid,
tröstande & varm
kan de sedan rinna fram
är du här hos mej nu?
jag lever
& du lever inom mej.
jag ser dej när jag blundar!
är du här hos mej nuuu?



ajuste en sak till, förut när jag följde med diana ut te balkongen för hon skulle röka säger hon plötligt, de känns som om farmor är här nu, som om hon står brevid mej.
ohgud vad jag saknar dej.
min ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0