gonatt

nej nu är klockan bara halv 10, & jag är jätte trött, har ju faktiskt blivigt ganska långa sena kvällar nu på lovet & de ska bli riktigt skönt att få sova ett tag, komma in i rutinerna, + att de kan vara ganska skönt att börja skolan som vanligt igen så det tar slut med åsbo någon gång, snart slutar detta året med, allt går så fort, jag kommer ihåg 6:års, & de var ett tagsen, tidengår, + att jag är jätte jätte hungrig, har inte ätit något mer sedan halv 1, jo jag åt ju lite kladd kaka, & några ostbågar på eftermiddagen, men de var ett tagsen, men jag får helt enkelt äta fråkost imogon ist, så kommer jag nog vara hungrig, men nu ska jag sminka av mej, borsta tänderna, ta på mej nattlinne, kolla vad jag ska ha på mej imorgon (så jag inte missar bussen), sen ska jag lägga mej i min stora sköna säng med mitt dumtäcke & 3 andra täcken över, de ska bli rikigt skönt, för jag har frysit hela jävla dagen tycker jag, skit kallt är de ute, skulle aldrig klara mej om jag bara hade min skinnjacka, tur att jag jag har hinnit köpa en ganska varm jacka på lovet. så lite har jag hunnit med att göra ändå tycker jag, inte bara sutttit här, jag har ju vart med sofia & ida typ hela lovet, bara tagit de lungt & slappat sovit &så, men nu är de bäst att jag fixar mej innan de blir försent, såhär mke skulle jag inte skriva, men aja, hare bra,. imorgon ska jag vara med moa & sofia. så de blir nog inlägg när jag vart med dom. pusshej/ebbA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0