fokistävling!

jag medvärkar en tävling på fokis.se!
& jag hoppas på att vinna. för jag gillar hennes lilla"rosa" blogg.
den är suger gullig, & hon skiver så mke kul!
sötsöt. hon & hennes kille!
hon är bra på bra på att blogga!
hon är sej själv & folk gillar de!
foki är bara för gullig.
skulle vara skit kul att vinna mobilen.
de är dryra. & jag är inte en sån som kan spara!
speciellt nu inför jul. då de är julklappar
så detta skulle ju kunna vara en julklapp!
fast de kan ju bara vara en dröm
att få den av dej.
men jag hoppas. man kan ju alltid drömma!
din blogg rockar!
du är skit bra.
du har nog många som vill ha den!
(tro inte detta är för mobilen)
utan för att du är bäst
så ett extra + i kanten på henne!
/ebba! ♥

http://fokis.se/2009/november/mrgizmose-och-foki-vinn-en-iphone.html#comment
http://www.mrgizmo.se/products/Hard-rubber-iPhone-3G-3GS-case-lady-pink.html

Kommentarer
Postat av: Anonym

fuck me är tönt :)

2009-11-21 @ 23:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0