en trött, frysen, orolig, konstig, tråkig, tuff ebba :D

hejalltfolk!
nu harj ag suttit vid datorn ett jävla tag & så,.
huhu, nu har jag börjat fatta lite med facebook.
känner mej serisöt bäst. mh :D
huhu., farmwile elle vafan de heter har jag böjar fatta me lite av!
ganska skillat av ebba! hihi.
nu pratar jag med ida på msn om vi skulle ses imorgon!
så jag ska vänta på henne tills hon slutar!
japp, något att hitta på en dag då iaf iveckan.
ihelgen ska jag nog bara vara hemma i strålsäs & mysa med familjen,
ska nog bara bli en slapphelg.
just nu är jag bara nervös & fyusen & trött :D
asså de är skit kallt redan nu., & sen skulle mamma & stefan stänga av värmen för typ man va tvungen!
aja, får ha massa täcken på mej inatt så jag inte fryser så mke.
jag är nervös för sprutan imorgon.
haha, vill fan inte ta den, men måste väl typ, javene
nu ska jag fortsätta skriva med ida & linnea!
saknar dej sjukt mke linnea,. du får komma hit eller så kommer jag till eksjö! :D
japp ebba, en boll på huvet, med mitt hår. trött & fryser, de är det med mej.
nu blir de en lite bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0