ébba nilsson den sjuke.

nu är jag riktigt sjuk känner jag,. de bara susar i öronen på mej & sen så måste jag snyta mej stup i kvarten, jag är deppig & vill bara ramla ihop. jag har huvevärk för jag snörvlar mej så mke. men nu har jag bestämmt mej, nu ska jag gå & lägga mej men zwante som ligger i sängen min lilla kisse. åh han är så söt ;'*. men ni får messa. nu måste jag bli pigg & få nya krafter tills imorgon,. så om jag får vila ut så kanske jag är frisk till imorgon, något som jag inte tror, men messa om de är något, ni får tre biler som handlar om denna text, en bild på zwante, en bild på att jag är sjuk, & en bild som kanske inte har ngt med texten att gör men ändå,. pusshej!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0