du är de bästa jag träffat!

TILL MIN VÄN.
jag är trött., trött på att vi alltid ska bråka, bråka om små saker, vi bråkaar då vi skulle kunna göra de till en rolig grey. men istället lägger vi våran energi på att vara sura. så jävla onödigt, jag vill inte ha de så de vill nog inte du heller. vi båkar kanske minst en gång vi är. om en liten skit sak, om man skulle räkna alla gånger vi bråkar & alla gånger vi haft kul så är de endå mest kul vi haft. men att de ska hända samma sak varje gång pallar man inte med, efter ett tag tröttas man ut på att bara känna samma skänsla., känslan är: snart misster jag den jag älskar, den som får mej att måbra, även om personen också har gjort mej lessen, men lika mke har jag sårat henne, viär lika kanske förlika, de kanske är de som är felet, men de är ju så att vi skyller ju på varandra om den andra inte är så bra som den andra vill. men jag vill säga dej att i mina ögon är du bra. jätte bra, helt perfekt, du skulle inte kunna bli bättre. så ni som läser detta, & hoppas lär er ngt. var rädda om den ni älskar, för tillslut har man den inte mer, de är då jobbigt att se den man älskar att vara glad med någon annan,. jag känner att jag bara gör fel, felfelfel, du är de bästa jag haft & jag älskar dej, mycket, ingen kan beskriva det med ord, om jag skulle skriva upp alla gånger vi har haft de kul. de blir mycket de, hos viktor, båran tårta, pizzan, din tå blev biten av en träfta, helgerna hos din mamma, när vi träffa peddo inge ;p, alla filmkvällar, hos ida, öringe, asså de gå inte att beskriva hur mke jag har haft med dej, jag har delat allt med dej, som en syster. allt de man ska dela med en bästa vän + lite till, tänk er att ha en person är är som den bästa vännen man kan ha+en syster på samma gång. då behöver man inte ha 2 stycken. utan ist har jag en som har allt. allt de där jag vill ha. som jag aldrig vill bli av med. jag säger de jag inte han sluta säga. du & jag, jag älskar dej,  du får mitt livsystem att fungera. du sätter pusselbiten på platts,du livar upp livet då allt är som jobbigast. utan dej är livet helt enkelt ett spel. tillsalut förlorar man & åker ut. men du får mej att stanna kvar här i livet, i bx, i sverige, i norden. i värden, Ja i hela universum känner jag mej säker med dej, du är underbar. jag vet att jag inte alltid kan vara den du vill., & de hatar jag &så, men bara du mår bra är jag glad, du är en blomma. haha. gud jag kom på nu. när du & jag bråka elle typ tjafsa hos din mamma, så skulle du gå iväg & vara sur,. så halkar du i vaniljsakkletet till bullarna vi bakade, så ramla du & asgarva, sen va allt, bra, hahah,. gud vad jag s´garva. sen när vi sov medi våra katter i soffan & de låg där hela natten & sov vid oss, ja, jag saknar fan tiderna, sofia, det finns ingen bätttre än dej.
det finns inget mer än att säga, jag älskar dej helt enkelt!



Tre ord.

Jag vill endast använda tre ord.
Det är inte de vanliga orden
"I love you"

Det är ord som kan hålla i evighet.
Vill höra ett ja från dig.
Vill säga det till dig.

Blundar och hoppas att du säger ett ja.
De tre orden är:
-vänner för evigt?




de tre orden.
vänskap. på riktigt!
jag älskar dej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0