ahaha, trött som faen :D

för måste jag säga förlåt innan jag börjar skiva, uppaderingen har sugit, men jag är inte alltid bra (n'
hej!
fredag: mys med flickorna som betyder mest för mig, alltså ida, sofia, (ma)tilda, emma, katja & andrea,
lördag: upp tidigt för att dra te linköping med sofia & jonna, köpte en klänning! :D
söndag: slapp dag med sofia, följde me na te nas mamma, mys & damp där
måndag: alltså idag, skola. träffa idaa"yr"ramevik:D, hem, duscha, datan!
ja såhär har mina dagar sätt ut & jag vet., uppaderingen har inte vart den bästa!

nu känner jag för att vara lite tjock, ska fixa fram godis, sen ska jag nog faktiskt sova. lika trött som alltid efter en eftermiddag/kväll med idaaaaaaaaa ;D
/ebba♥
yrig bild,
men den är tuff :D


jag hatar att du inte finns
att dú inte finns här.
att du bara finns i fantasin.
varför inte bara finnas som jag vill.
för du fanns engång där.
men den tiden flög förbi.
jag saknar dej,
mkemke, de vet du!
min ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0