nu är jag tbx igen:D

hejhej, & ett förlåt för den dåligaste uppdatering, men aja, ska skärpa mej. & jag menar de,. jag ska börja skriva lite mer & längre inlägg!, idag var de skola. & ja de är nog därför jag inte skrivit så mke. för allt. jag har inte orkat de. men iaf. när jag kom hem idag mådde jag inte speciellt bra, så jag tog febern & hade 38,. känner mej ändå lite bättre så ska gå till skolan imorgon, har ju franska, engelska & idrott som kan vara bra att vara med på. jag hatar att komma efter i skolan. & sen så är de fredag vilket betyer boxhol,mamma&vänner (a). saknat boxholm som faen. blir nog myskväll med ida, andrea, katja, (??sofia emma??)!,. saknat som alla, fast jag träffa ju katja, emma & ida här om dagen, men ändå (y'. nu ska jag packa. förtsätta på facebook & sen ska jag fixa packa & sånt.
skriver mer imorgon.
vi hörs!
/ebba♥
nu kommer lite bilder från ida.


jag & ida fixar oss, katja som plattar hår :D

ida ego :D

ego ännu en gång ;D

jag goes ego :D
jag & ida färdiga för att dra te mjölby & keka med emma!


ida på tåget ;D

me (a'

de finns inga bättre! (y'

ida tar kort på mej :D

emmababe har kommit ;D<3

den sista bilden blir på min mat :D
& en bild under med.
tack tjejer för dagen,. ¨
kunde inte ha blivigt  bättre.
ni är bra. I love er :D


/ebba

lär dej livets stora gåta.
älska, glömma & förlåta.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0