tidigt kväll!

jag måste faktiskt gå & lägga mig ganska tidigt i kväll.
upp tidigt imorgon.
för jag ska ju te skjö på julmarknad. så ni vet att jag kommer inte blogga förns på kvällen/hos ann-britt.
så ni vet att jag inte skriver på morgonen eller så, för jag hinner nog inte de, om jag ska hinna fixa mig, kanske duscha på morgonen, så de blir lite strässingt. fixa mig & allt. jag vill ju inte gå upp jätte tidigt heller. menmen, jag får gå upp så jag iaf hinner att fixa mig, mh, kul en fredagskväll.
nu ska jag gå & snacka med diana min käraste syster & sen messa sofia babe. för hon ska med te eksjö imorgon!
så de ska bli mysigt, & träffa linnea ev. gud så kul de ska bli, :D
/EBBBBBA!!
Kommentarer
Postat av: emmma

vad händer imorgon:D?



Puss

2009-12-05 @ 01:17:28
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0