sofia bloggar!

Hej! Nu har jag hjälpt dig fixa bakgrunden hjärtat. Hoppas du tycker det vart bra.


Ebba Viktoria Nilsson, Min bästa vän.

Jag älskar dig enormt ska du veta. du är helt underbar. Helt jävla underbar! Utan dig skulle jag aldrig klara varje dag, varje vecka, varje månad, varje år. Ja, Jag skulle helt enkelt inte klara livet. För det är du som får mig att orka, att orka kliva upp varje morgon och faktiskt vara tacksam för varje dag som kommer.
Du betyder verkligen allt för mig. Och ingen, absolut ingen kommer någonsin betyda mer än du. Jag hoppas verkligen du vet det, och att du aldrig lämnar mig. För allvarligt talat skulle jag aldrig orka då.
Och tänk om vi aldrig träffats, Aldrig blivit bästa vänner. Hur skulle allt se ut då? Ingenting skulle ju varit som vanligt.
Det skulle inte vara några helger tillsammans i boxholm.
Vi skulle aldrig träffat och blivit bra vänner med Ida, Andrea och Emma.
Och då skulle vi aldrig haft alla minnen med dom, Vi skulle aldrig ha träffat Inge, Vi skulle aldrig ha varit hemma hos Viktor.
Och framförallt skulle du&jag aldrig ha varit
du&jag..

Och jag är så jävla tacksam för att du vill va med mig, och att du vill vara min vän. Även om jag kan vara en riktig bitch ibland. Och jag är så jävla glad över att du orkar med mig när jag är jobbig och sur. Och jag är så glad över att du alltid finns där för mig.
Och jag vill att du ska veta;
Jag kommer alltid finnas för dig gumman.
JAG ÄLSKAR DIG!







// Sofia marianne jonsson.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0