skolan är cp!

tjenare snygga!
skolan gick väl på antar jag!
imorgon är de nobellmiddigsskit i skolan, & jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, men vi får se vad de blir, något blir de väl antar jag!, aja, jag hittar på något kul! :), & på fredag är de ju förfan lucia & disco för typ hela skolan bara för att samla in pengar te klasskassan & så, så vi kan åká på läger & kanske klassresa. vi får hoppas att de kommer några iaf ;), jao, jag har räknat ut en sak med ;), om allla på hela skolan kommer så har vi ihop 3000 på bara inträdet, (y'. & sen får vi hoppas att de är gluppska med, så de köper en massa godis & skit :).
-
just nu ligger muppi i mitt knä & kurrar, hon älskar att ligga i ens knä när man sitter vid datorn, för hon är så knäpp avsig ;), & en sak till, är de någon som har tänk på att jag inte skriver dej,sej,mej längre, skrive dig, mig, sig, :D, fan vad jag är bra av mig!, huhu,  men nu ska jag kolla bloggar, sen ska jag ta & äta något. hm, fisk i skolan suger de mesta.
vi hörs ikväll!
/EBBA
_______________
jag saknar farmor.
& jag vill inte att du ska vara sjuk farfar.´
snart försvinner han med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0