packar till pappa!

tjenarE!
springer runt i mitt rum för att packa tills imorgon då jag drar te pappi efter skolan!
ska vara där i veckan!
& på lördag så åker jag te ullared & köper julklappar te familj & vänner!
lite svårt att veta vad alla vill ha &så, men de får gå!
imorgon är de ju sista dagen innan julovet, & vi slutar klockan 10 i skolan.
så de är så, kommer säkert dra te boxholm ganska mke i veckan.
har fixat busskort, eller rättare sagt köpte ett tåg/busskort av brodern min!
för 100 kronor, & han hade köpt de en dag innan jag köpte de så!
nu måste jag packa ner de sista sakerna innan jag kollar på film!
idag så följde sofia med mig hem efter skolan med, & ja, vi blev mylade av nisse & någon mer.
tack så mke för den. eller rättare sagt dom!
vi hörs kanske ikväll, inte säkert. tror inte att jag skriver!
men i morgon hörs vi nog allt!
nu måste jag fixa klart!
Pussss
/ebba




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0