kissie omtycke

hejhej
kollat på andra avenyn nu, alltid lika bra :D
nu har jag tänk mig att ta en duscha nu vid klockan 21.00!
sen ska jag nog bara mysa mig framför tv:n, & se om vi har något gott att tugga på, är förjävligt sugen på marabou. eller vafan de heter :D, men iaf.

nu är jag kolla runt lite bloggar & faktiskt kissies blogg ser jag något som jag & sofia har tänkt på ganske mycket. hon ska hela tiden göra sig smalare än vad hon redan är. hon är ju redan smal som en sticka,. & sen när hon ska göra sig smalare är hon så smart & annänder paint eller något liknande & på en bild av hon råkat köra in i benet så man ser de hur lätt som helst, gud, undrar om hon gör så för att få uppmärksamhet & att alla ska tänka på de så dant, hålla på & kommenera massa elller föröker hon dölja det men att de går dåligt de?,. ja du, jag vet inte riktigt, något är de iaf känner jag! tro mig, kissie får vara hur hon vill, & ja ska lixom inte klaga, men men ser de riktigt väl!, så ha photoshopp elle vade nu heter nästa gång, för de syns riktigt väl. eller varför inte bara skita i att försöka göra sig smalare på paint?, hon är ju redan skit smal. jag tycker att hennes kropp är bra som den är. hon behöver inte vara smalare. min åsikt om kissie det. <:

här kommer ett par bilder jag hitta på hennes blogg där de syns klart & tydligt! :D
 
armen                               ||               man ser ett jack innan skon börar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0