julpynta idag :D

hejhej kära bloggläsare :D

även en skoldag som måndag har gått fort tycker jag!
Ja, alla skoldagar & helger går fort nu innan jul, & snart måste man köpa julklappar!
har köpt en till mamma, men ska köpa resten i ullared tror jag, huhu, åker dit den 19:de december!
inte många dagar innan jul de, & lite panik för vad jag ska köpa till folk,.
mest är nog panik för vad jag ska köpa till danne, sofia & diana.
andra vet jag nog. lite små svårt.
skulle vilja ge te fler. men inte pengar te de.
har bog bara råd te sofia, mamma, pappa, diana & daniel, farfar & kanske ngtg te farmors grav.
skulle vilja köpa te ida, andrea, emma, julia & moa med, menmen. får se om de blir så :D
idag ska jag julpynta mitt lilla skabbiga rum, med lite röda saker.!
så de blir lite fint trotts allt. aja. nu ska jag sticka!

_____________________
vad tycker ni att man kan köpa till en 19 årig bror, han fyller ju år snart med!
hur fan ska jag ha råd?
11:de december.
usch,. december, jobbigaste månaden!
sen nästa månad då fyller sofia med,
& sen månaden efter fyller mamma,.
ja, mitt liv är ganska fattigt! :/<3


vad tycker ni man kan köpa till sin bror i julklapp? :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0