jag hatar telia nu?, hata dem med mig!

gomorgon!
igår kväll satt jag uppe till hal 12 & läste i decembergatans hungriga andar, skit bra är den, så läs den förfan :D, men iafsomna väl vid en 12 eller ngt. så ja, tro mig,m jag är trött såå faen idag,. de blev segt atrt gå upp iaf. & idag=onsdag=idrott=fisk=blä -.-. &kej, kalla mig tjockis om ni vill, men idrotten är gansla kul ibland ändå :), & JAG ÄR SÅ JÄVLA SUR I DAG!, jävla telia skit skulle fixa min mobil så jag kunde ha gratis sms igen, så går de fan inte,. så pappa ska fixa de idag, för de sa att jag skulle få tbx gratis sms i natt, för de skulle fixa dedå, men tro inte på dom iaf!
snart ringer väl sofia, & vi går te skolan, & ja, dagarna rullar på, så snart är de helg,. helgen går snabbt, efter de är de måndag igen, veckan går snabbt,. sen helg,. jao, nu gar alla dagar snabbt innan jul!
måste sticka nu, eller iaf borsta klart mina tänder :D
vi hörs senare!
/EBBA!

solsticke pojken han ler, han lönar & ber!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0