hemma från boxholm!

ida ringde mig lite fort förut & fråga om vi skulle ses, så jag kom in te boxholm för pappa skulle ändå te tranås med ann-britt, för de skulle göra något där, så jag är hemma från boxholm nu igen! var där i ett par timmar. allt ni behöver veta! , :D. har sminkat av mig & så nu, ska snart packa lite kläder & saker te ullared imorgon!

tack sofia! tack vare dig kan jag lyssna på musik hela resan te ullared imorgon. ilove u!

allt jag hade att skriva om just nu, får se om jag skriver senare. kanske kan hitta på något att skriva om!0
något förslag vad jag ska skriva om i bloggen? :D



tack för kvällen idaa & katja, & andrea + emma,. även att jag bara hann träffa er en liten stund!
jag älskar er te 110! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0