hej sötnos!

hejsan!
juldagen idag alltså!
nu har mormor, morbror kusiner m. familj & sånt kommit hit, & har nyss kekat julmat. fick i mig lite iaf. men nu mår jag bara illa.men men. jag vet inte riktigt vad som händer i dag,. kanske kommer sofia ikväll, vi får se hur det blir.hoppas så iaf!. sitter nu med & lyssnar på fina håkan, han är underbar! ska ta lite handkräm med, om ni nu ville veta det! :D. har kollat på just like heaven med idag, den är skita braaaa! (y' :D, nu ska jag kolla min farmville & bilddagbok. men ska jag ta ett tuggummi, sätta de i min mun & sen fortsätta med de jag skulle göra, haha, kul inlägg, men nu vet ni iaf vad som händer!, vi hörs senare. + att jag får pengar sen! :)<3
/ebbaa


my outfitt todaaaaaay!
jeansleggings blåå.
linne grå
linne svart
armband olika
scarf svart/rosa/gul
diadem & toffs! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0