haha, cpe inlägg!, ska städanu!

när jag kom hem förut fick jag bara en känsla att bara ta de lngt, så jag tog på mig mina röda mysbyxor med en nike tjocktröja, de var jätte skönt, orkade inte ha på mig finkläder. så här slänger jag in med ett par myskläds bilder! hoppas ni nöjer er med dom!


--------
chacha, kissie här. idag har jag bara vart hemma. ajsuet. jag tog en 5-timmars solarium med, så nu är jag brun & fin. ja, jag är ju bara så himla söt. blablabla, hagagagag!

hahahahah!
här kommer en bild från när jag & sofia hade choklad-ansiksmask!, hahahah xd
är detta kissies drömfärg?
haha, gud! ;o


nejnej, mitt & sofias rätta ja är nog ändå inte neger!
vi är vita, vita som snön!
troo mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0