farmor!

JAG ÄR BARA SÅ JÄVLA GLAD!
så helvetes jävla fucking glad!
såhär börja det!
pappa kom upp med ett par gardiner & lite saker vi hade förra julen i köket, han frågar om de är jag som har lagt fram gardinerna & de på bordet, men de var inte jag, inte heller diana, pappa hahah, & nej tro mig inte danne,
& just de där gardinerna går i byrolådan här om dagen, & just de där gardinerna satte farmor upp förr, förra julen. hon har alltså vart här. gud vad glad jag blir, många skulle säkert bli rädda, men jag känner bara lättnad.
så himla glad. hon är här. farmor! (L)

en bild på mig & muppi först!

jag saknar dig!



Kommentarer
Postat av: Blivande författare

Ni liknar varandra jättemycket! =) (förutom olika frisyrer) Vad härligt att hennes gardiner åkte fram till jul =)

2009-12-04 @ 22:25:53
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0