farfar är sjuk, & jag saknar farmor.

hejhej, igen. jag måste ersänna, de var ju inte många timmarsen jag skrev, men de får bli igen helt enkelt!
men jag måste bara säga att jag ska snart in te min sjuke farfar, som är sjuk eller hur man nu ska kalla de, eftersom han har en tumör i hjärnan så betyder de att han måste ta tabletter, & av dom tabletterna (delvis) har han blivigt värre, han tar många tabletter & jam jag känner knapt igen honom. & därför är de jobbigt, mke jobbigt att träffa han, för ibland är jag rädd för att han ska komma ihåg mig, ja, usch, de är skit jobbigt rent ut sagt. & eftersom han är 86 år, så är han inte stark nog för att opereras, ibörjan var de ju inte jätte jätte träligt för dej, de enda proböevemt var väl alla tabletter. men de bli bara vätte & värre, nu sitter han i rullstor, men ´ska snart få en "liggande" rummstol. jag vet inte hur jag ska förklara. men så är de. han är sjuk, väldigt sjuk.
bilden tagen ungefär 9 månaders sendan.
-jag älskar dig farfar,
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0