:D

hejhej,
helgen spenderades med sofia!
marknaden i eksjö på lördagen vad jätte mysig, så ni får med åka dit nästa år tycker jag! :D
efter de åkte vi hem. jag packa & sen körde pappi oss te oskar sofias bror.
typ sofias mamma var barnvakt där, så jag & sofia kolla på film, keka pizza & så.
sen somna vi där :D
sen åkte vi te sofias mamma. & kom hem dir & somna (Y)
sen vakna vi på morgonen , hade bara en slapp dag!
ja så sönadegn var hemma hos sofia med.(y'
nu kom jag hem &  packa upp.
& nu kokar jag nudlaar :D<3


måste kolla dom nu!
här kommer lite bilder från helgen! :D

dagens outfit i fredags!
jaens leggings- bikbok
vitt baslinne- ginatricot
rosa randigtröja över de vita-cubus
vit kofta- lindex
skinnjacka- lindex
klackskor (bruna)- sko punkten


marknaden.
bara en bild på den :D


här får ni nöja er med en bild på mig idag
en skabbig bild
osminkad men helt okej tycker jag :D
tyck vad ni vill. & kommentera hjärna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0