Avslutning i skolan!

hejsaaan!
annan jag skriver vill jag bara passa på & säga ha ett bra jullov! :D
avslutningen i skolan var helt okej, säger väl som sofia "sista vintern i åsbo" ska jag vara ärlig kan de faktiskt kännas lite tungt hur jag nu kan känna de, men åsbo har varit en skola för mig hela livet, även att jag flytta te boxholm ett tag så va åsbo ändå kvar. så en termin kvar bara!, jao, tungt! - min morgon började med att fixa mig & så, & ni har ju sett kläderna jag hade. men iaf när jag skulle gå te skolan för att gå på bussen te åsbo så var jag säker på att jag inte skulle hinna, & som tur vad skulle anna dra te skolan just då, så fick åka med henne som tur vad! :D, när de ringde samlades vi i klassrummet hela klassen & snacka lite, där efter var de dags att gå te kyrkan, typ ett par sånger, sen brukar ju rektor & sånt snacka lite med, några i skolan som spelade gitarr & lite sånt, sen gick vi tillbaka te klassrummet & typ fika, julklapps utdeling & lite sånna saker! efter avslutningen blev de dags att säga hejdå te linnea sötnos som flyttar ;/,Kommer sakna henne mycket!

pappa kom & hämtade mig efter & vi körde hem sofia & drog te mjölby för att hälsa på farfar, han var väl helt okej, vi gick en sväng ute & sen drog vi & hanlade, nu har jag kommit hem & ätit något. tro mig, jag mår illa. något fel på mig?

imorgon ska jag äntligen till ullared & köpa julklappar & sånt, bara lite panik för att jag inte kommer hitta allt där. men hoppas det i allafall!

vi hörs!
/ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0